Sunday, June 2, 2013

Nice Day !!!♥

Hey !
Dzisiejszy dzień był zajebi**y ♥
Dlaczego ?
Ponieważ spędziłam go z moją mamą (taki sam wariat jak ja :) )!
Nie ma to jak nagrywanie rzeki która zaraz zaleje most na którym stoimy ♥
HAHAHAHHAHAHAHAH :D
Była niezła zabawa XD
Ale nie pociesza mnie fakt że jutro szkoła ;( :(
Na szczęście ja mam tylko 3 dni tej szkoły ponieważ w czwartek jadę na wycieczkę do Kalisza♥
Jeszcze tylko 25 dni do wakacji z Weekendami itp...
A do 18 (u nas 18 wystawiają oceny a potem już jest luzik ) zostało 16 dni ♥♥♥
Kocham żyć z myślą  że już za miesiąc będę mogła wstawać o 11 rano i kłaść się o 2 w nocy ♥
Sory za ten spam serduszek ale jestem mega podjarana wakacjami :D
Macie może jakieś plany na Wakacje ??
Koniecznie pochwalcie się w komentarzach
Papa :*

No comments:

Post a Comment